Wednesday, January 26, 2011

Rutin Harian Ku....

Rutin hidup ku seharian sama je...masuk ofis kul 8.30...(tp slalu je lambat..kdg2 kul 8.45am..kdg2 kul 9.00am plg lambat...hehehe). Balik kerja kul 5.30...tp slalu blik lewat (plg lewat pun kul 9mlm, tupon klu kerja byk, tp biasa kul 7ptg aku dah kuar ofis dah)...pas2 trus ambik ain kat Pulai Indah. Yessss...mmg jauh...perjalanan dr Ofis aku nak ke Pulai Indah ambik mase setengah jam klu xjem...klu jem kdg2 45minit @ 1 hour gak...nak blik lg...fuhhhhh...mmg jauh...slalunye aku smpai umah aku kul 9.00mlm. Penat mmg xterkata, tp yg pntg hati aku sng melihat anakku gembira dan sihat...aku amat berterima kasih kepada biras ku yg sudi menjaga anakku spt anak sendiri...otw blik biasanya aku akan beli mkanan (tapau) utk kami sekeluarga makan...trus terang aku katakan aku jarang memasak sejak biras ku pindah ke Pulai Indah...yelah, dah smpai umah pun kul 9mlm..bilanye nak masak..dapurku hanya akan berasap bila wekend je...tu pon klu rajin @ request dr en suami ku yg tercinta...Pas makan layan anak & suami then time to sleep...ZZZZZZZZZZZ...

No comments:

Post a Comment